Tuesday, April 5, 2022

Familia

 


Pasangan romantik inilah ibu bapa tersayang saya. Nama ayah Vasuthevan manakala ibu, Uma.  Berkahwin pada tahun 1996. Mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu kakak saya, saya dan adik saya. Semoga sentiasa kekal bahagia.



Ini pula kakak angkat saya hahaha (gurau). Kakak kandung saya ye. Namanya Yuvarani, seorang alumni Universiti Malaysia Sabah. Dia sedang bekerja di sebuah bank terkemuka. Dia juga single hahaha.


Ini pula adik tersayang saya. Ye, hendak beritahu anak angkat, tak jadi (muka tersama pula). Namanya Theva Darshan, belajar di sebuah kolej. Sekian daripada adik penyayang saya.



BBM3410 2022
bbm3410 2022

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Hi, everyone. Pavitra here. This blog is all about myself and definitely people around me.

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2022