Monday, June 13, 2022

Asas Videografi: Video Setempat

Pada minggu ini, saya ditugaskan untuk memuat naik video setempat yang berdurasi tiga minit. Saya telah memuat video tersebut dalam laman YouTube saya. Pelbagai cabaran saya hadapi semasa saya merakam video ini. Antaranya, kawan-kawan saya yang mudah gelak. Saya juga merakam di sebuah restoran mamak. Suasana di restoran tersebut bising.

Berikut merupakan pautan youtube video setempat saya:

BBM3410-2022-ASAS VIDEOGRAFI VIDEO SETEMPAT


Kedatangan Kuliah Minggu 11 BBM3410 - 8/6/2022

Bukti kehadiran pada kali ini paling simple kalau dibandingkan dengan bukti kehadiran sebelum ini. Namun begitu, cara saya screenshot dengan cara yang pelik.


BBM3410 2022
bbm3410 2022


No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Hi, everyone. Pavitra here. This blog is all about myself and definitely people around me.

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2022